Fibio

Recensioner, erfarenheter och klagomål

Beställning 6
Kundservice 5
Pris 6
Leverans 5

Total

5.5
50.0% skulle handla här igen

Fibio

Fibio: Sveriges Bästa Mobiloperatör

Fibio är en mobiloperatör som verkligen har hittat sin plats på marknaden. Med sitt fokus på enkelhet, prisvärdhet, flexibla tjänster och personlig kundservice är det inte svårt att förstå varför de har blivit en favorit bland svenska mobilanvändare. I den här recensionen kommer vi att titta närmare på vad Fibio har att erbjuda och varför de förtjänar titeln "Sveriges bästa mobiloperatör".

Enkelhet och Prisvärdhet

En av de första sakerna som imponerar med Fibio är deras enkelhet och tydlighet. Deras webbplats är lätt att navigera och det är enkelt att hitta information om deras olika abonnemang och priser. De erbjuder en rad olika abonnemang som passar olika behov och plånböcker, vilket gör det enkelt för alla att hitta det som passar bäst för dem.

Vad som verkligen sticker ut med Fibio är deras otroligt konkurrenskraftiga priser. De erbjuder några av de lägsta priserna på marknaden, vilket innebär att du kan spara pengar varje månad utan att behöva kompromissa med kvaliteten på tjänsten. För dem som är på jakt efter ett prisvärt mobilabonnemang är Fibio det självklara valet.

Flexibla Tjänster

En annan stor fördel med Fibio är deras flexibilitet när det gäller tjänster. De erbjuder en rad olika tillval och extrafunktioner som gör det möjligt för dig att anpassa ditt abonnemang efter dina specifika behov. Det kan vara allt från extra data till möjligheten att lägga till en extra sim-kort för att dela med dig av ditt abonnemang med familjemedlemmar eller kollegor.

Fibio förstår att alla har olika behov och prioriteringar när det gäller mobilanvändning, och de strävar efter att erbjuda en lösning som passar för varje individ.

Personlig Kundservice

När det kommer till kundservice är Fibio verkligen i en klass för sig. Deras kundtjänstpersonal är vänlig, hjälpsam och kunnig. De är alltid redo att svara på dina frågor och hjälpa till med eventuella problem som kan uppstå. Det finns flera sätt att kontakta deras kundtjänst, inklusive telefon, e-post och livechatt, vilket gör det enkelt att få hjälp när du behöver det.

Fibio är verkligen dedikerade till att ge sina kunder den bästa möjliga upplevelsen och det märks genom deras fantastiska kundservice.

Slutsats

Sammanfattningsvis är Fibio verkligen Sveriges bästa mobiloperatör. Med sin enkelhet och prisvärdhet, flexibla tjänster och personliga kundservice erbjuder de allt man kan önska sig från en mobiloperatör. Oavsett om du är ute efter ett prisvärt mobilabonnemang eller behöver en flexibel lösning för dina behov, så är Fibio det rätta valet.

"Priset och kvaliteten är i moraliska frågor omvänt proportionella" - Albert Einstein

Lämna gärna en recension

Har du provat Fibio? Lämna gärna en recension nedan och berätta om din erfarenhet med deras tjänster. Dina åsikter är viktiga och kan hjälpa andra att fatta beslut om vilken mobiloperatör som är bäst för dem. Vi ser fram emot att höra från dig!

Information

BOX 2033
250 02 Helsingborg
BOX 2033
Sverige
kundservice@fibio.se
0105500200

Recensioner, erfarenheter och klagomål

Läs oberoende recensioner, klagomål och omdömen från riktiga kunder här. Bli medveten om var du ska handla, eller betygsätt en butik där du själv har handlat online. På så sätt kan alla ta ett informerat köpbeslut!

Spotlight: Vad säger våra kunder?

O
Olof 1 år sedan
2
Känner mig lurad. Pratade med en väldigt trevlig försäljare och fick direktnumret till honom som jag också provade, nu funkar hans direktnummer inte längre. Han garanterade mig att min flytt...
F
Fernando 1 år sedan
9
Jag har precis börjat använda Fibio som min leverantör för internet och jag måste säga att hittills är jag väldigt nöjd med servicen. Från det ögonblick jag kontaktade dem med frågor om pake...

Alla recensioner ( 2 )

Telefonabonnemang

Känner mig lurad. Pratade med en väldigt trevlig försäljare och fick direktnumret till honom som jag också provade, nu funkar hans direktnummer inte längre. Han garanterade mig att min flytt till Fibio skulle ske först när min bindningstid var över. Blev förvånade att de skickade mig SIMkort direkt och nu visar det sig att jag kommer få betala de dryga 2 åren jag har kvar hos 3, samtidigt som det är 36 mån uppsägningstid hos Fibio. När jag ringer dem och pratar om detta känns det som det är just deras affärsmodell att vända sig till företag och utnyttja att ångerrätten är så mycket svagare. Fy för detta alltså!

O
Olof 1 år sedan
Beställning
2
Kundservice
2
Pris
2
Leverans
2
Total
2
Skulle du handla här igen?

En fantastisk upplevelse med Fibio!

Jag har precis börjat använda Fibio som min leverantör för internet och jag måste säga att hittills är jag väldigt nöjd med servicen. Från det ögonblick jag kontaktade dem med frågor om paketalternativ och priser, var deras kundtjänstpersonal mycket hjälpsamma och informativa. Jag fick all information jag behövde för att fatta ett informerat beslut utan några problem. När installationen av tjänsten utfördes var teknikerna professionella, effektiva och vänliga. De arbetade snabbt men gjorde också tid för att se till att alla mina frågor besvarades innan de lämnade mig. Mitt internet fungerar smidigt sedan dess utan problema eller återkallanden, vilket gör mitt dagliga arbete från hemmet betydligt enklare. Jag kan sannerligen rekommendera Fibio till någon annan som söker en pålitlig (och prisvärd!) Internetleverantör i Sverige!

F
Fernando 1 år sedan
Beställning
10
Kundservice
8
Pris
10
Leverans
8
Total
9
Skulle du handla här igen?

Skriv din egen recension

Vi använder affiliate-länkar på den här sidan. Om du klickar och gör ett köp kan vi få en liten provision utan extra kostnad för dig. Tack för ditt stöd!