
Beliani Sverige: Dela din recension och läs upplevelser
Alla recensionerBeliani
Alla recensioner (2)
Inga recensioner än!
Vilka företag har du erfarenhet av? Bidra till en transparent marknad genom att lämna en recension och hjälp samtidigt företagen att förbättra sin tillförlitlighet.
En positiv recension för Beliani
Jag köpte nyligen möbler och tillbehör från Beliani och det var en riktigt bra upplevelse. De hade ett stort utbud att välja mellan med över 100 000 artiklar, vilket gjorde det lätt för mig att hitta precis vad jag letade efter. Dessutom erbjöd de upp till 70% rabatt på många av deras produkter, vilket gjorde priserna mycket konkurrenskraftiga jämfört med andra butiker. Frakten var också gratis och returrätten är hela 365 dagar, så jag kunde lugnt ta mitt beslut. Kundservicen var exceptionell och personalen svarade snabbt på alla mina frågor via e-post. Jag uppskattade verkligen den femåriga garantin som de erbjuder. Det gav mig något extra trygghet i mitt köpbeslut. Sammanfattningsvis kan jag starkt rekommendera Beliani till alla som söker efter högkvalitativa möbler till konkurrenskraftiga priser. Över en miljon nöjda kunder talar för sig själv!
Matbord
UNDIVK! Slöseri med tid. Ofexibla ohjälpsamma.
Hade det funnits 0 stjärna hade jag valt det.
Vill ni undvika huvudvärk och slöseri med er tid så välj annat bolag.
Vi beställde ett matbord som levererats med en del som saknas. Fick helt olika svar på telefon samt mejl från olika anställda, både engelsktalande och svensk. Detta gör att man är tvungen att kontakta de igen och igen för att säkerställa vilken info som stämmer, vilket drar ut på tiden, de mejlar mig bild på var den saknade delen ska finnas i förpackningen, som om det går och missa en sån stor träbit!
Den ena menade att delen kommer tas ur ett befintligt paket som de har och skickar den till mig, den andra kollegan menade att de ska skicka delen från fabriken och det tar 3-5 dagar. Efter 1 vecka får jag ett mejl om att delen kommer in först till de den 8e augusti, alltså 4 månader senare.
Fick erbjudande om prisavdrag så att jag sen kan köpa delen..som inte ens finns. Vad det ens betyder och hur det löser problemet vet jag ej riktigt.
Personalen som svarar i tel har noll mandat och måste alltid kontrollera med en annan person.
Detta har tagit ca 3 veckor och hittils ej löst.
Från början, innan vi fick detta bord och i väntan på leveransen var vi intresserade av ett till matbord, jag mejlade och ringde för att se ifall om det bordet vi beställt, och det andra som vi ville beställa har samma färg.
Samma sak där, inget direkt svar och måste tas med product Manager, en vecka senare får jag svar att inte ens de vet...alltså ingen i företaget vet om 2 bord de tillverkar och säljer har samma färg? Väldigt märkligt. Så med andra ord blir det inte en till en till beställning. Grattis!
UNDVIK!
Andra personer tittade också på

Hemtextiler finns i nästan alla rum i hemmet, men vart ska men egentligen vända sig om man är ute efter nya handdukar eller lakan? S...

Jotex är en av Nordens största heminredningsbutiker på nätet. Nätbutikens har ett sort utbud av gardiner, sängkl&aum...

Att ha det fint inomhus är hur trevligt som helst, men att gå ut och sätta sig med en kopp kaffe en perfekt trädgård &au...

Att handla billigt online är något som blir allt mer förekommande, vilket inte alls är konstigt eftersom vi i dagsläget &...