AliExpress Sverige: Dela din recension och läs upplevelser

Alla recensioner

AliExpress

0% Skulle handla här igen

Recensioner, upplevelser och omdömen i Sverige Skriv en recension

Läs recensioner, åsikter, erfarenheter och klagomål. Lämna din egen recension och betygsätt företaget du handlade från eller anlitade!

I fokus: vad säger våra användare?

A
Anders Svennberg
Till: Juridisk representant: He Zhengyue Adress: Guangzhou Jule Trading Co. Ltd rum 616, No.1 Jiangxia North Middle Road, Huangshi Street, Baiyun-distriktet. GUANGZHOU CITY CHINA VARNING d...Läs vidare

Alla recensioner (1)

  • Inga recensioner än!

    Vilka företag har du erfarenhet av? Bidra till en transparent marknad genom att lämna en recension och hjälp samtidigt företagen att förbättra sin tillförlitlighet.

  • Beställning

    Tjänst

    Prissättning

    Leverans

    Skulle handla här igen
    Totalt sett

    Rostfria fiske spöhållare order 8156639671365158

    Till:
    Juridisk representant: He Zhengyue
    Adress:
    Guangzhou Jule Trading Co. Ltd rum 616, No.1 Jiangxia North Middle Road,
    Huangshi Street, Baiyun-distriktet.
    GUANGZHOU CITY
    CHINA

    VARNING detta är ett BLUFF FÖRETAG !!
    Om det saknas varor när ditt paket anländer, räkna inte med att de vill hjälpa dig.
    De gör allt för att slippa ersätta dig som kund.
    Allt verkar vara en falsk show för att få det att se seriöst ut när de låtsas hjälpa dig.
    Jag har själv blivit riktigt lurad, de vägrar ta ansvar för sin transport till Sverige, produkter jag köpt saknades.

    Ett seriöst företag hjälper kunden om säljaren har misslyckats, det kallas kundgaranti med 100% nöjda kunder.

    UNDVIK ATT BLIR LURAD, välj Amazon.com istället, där finns den GENUNA kvaliteten på kundtjänsten om något går fel.
    Och de står för 100% ersättning vid konflikt med säljaren.
    Här på AliExpress använder de sin 100% äkta korruption och oärlighet mot sina kunder.
    Bedrövlig behandling.

    /Anders Svennberg från Sverige som trodde att företaget tog fullt ansvar när det går fel.

    Läs även detta tack!

    96% av missnöjda kunder klagar inte, MEN 91% av dem kommer helt enkelt att lämna dig och aldrig komma tillbaka.

    En missnöjd kund berättar för mellan 9-15 personer om sin dåliga upplevelse. Cirka 13 % av dessa missnöjda kunder berättar för mer än 20 personer.

    Priset är inte huvudorsaken till hög omsättning av kunder, det är faktiskt på grund av den generellt dåliga kvaliteten på kundservice

    En kund är 4 gånger mer benägen att åka till en konkurrent om problemet är servicerelaterat snarare än pris- eller produktrelaterat

    Du har fått ett missnöje eller klagomål som, om det inte åtgärdas omedelbart, kommer att kosta företaget mer och mer ju längre tiden går.

    HANDLA INTE HÄR, risken är MYCKET STOR att även DU blir LURAD.


Andra personer tittade också på