Recensioner, omdömen och upplevelser Skriv en recension

Läs recensioner, åsikter, erfarenheter och klagomål. Lämna din egen recension och betygsätt företaget du handlade från eller anlitade!

Alla recensioner (0)

• Inga recensioner än!

Vilka företag har du erfarenhet av? Bidra till en transparent marknad genom att lämna en recension och hjälp samtidigt företagen att förbättra sin tillförlitlighet.

Andra personer tittade också på

Last Minute

Att få spendera en eller några veckor i en solstol med en god drink i handen är något fantastiskt, och många väljer att göra det till och med flera gånger i året. Att resa är för många ett stort intresse eftersom de då kan se nya platser och träffa nya människor. Om du har tröttnat på att sitta hemma och vill ut och se världen kan du kolla in vad Last Minute har ett erbjuda.

Mer info om företaget Last Minute
Last Minute är en tjänst och en verksamhet som grundades under 2004 och företagets huvudkontor ligger idag i Chiasso, Schweiz. Varje år får företaget in 10 miljoner kunder som bokar resor via deras tjänst och deras bokningstjänst används i 35 länder på 15 olika språk. Last Minute är verksamma på marknaden som en reseleverantör och erbjuder sina kunder hotell, flyg, kryssningar, biluthyrningar och så vidare. Last Minute är även en del av Im Group vilket är en börsnoterad, multinationell grupp som erbjuder online resor. På Im Group arbetar det i dag 1 200 personer och varje månad bokar 60 miljoner kunder resor via dem. Under 2020 blev Last Minute den officiella sponsorn för London Eye samt att de har många fler sevärdheter man kan besöka.

Last Minute erbjuder även sina kunder ett nyhetsbrev som de kan prenumerera på för att få info om kampanjer till e-posten. Nyhetsbrevet är helt gratis att prenumerera på samt att det går att säga upp prenumerationen när som helst.

Vad erbjuder Last Minute sina kunder?
Både flyg och hotell kan bokas direkt via sajten och vid bokning ska det fyllas i hur många som ska ut och resa, vilka datum det handlar om och varifrån/vart man vill åka. Last Minute erbjuder även en kostnadsfri app som kan laddas ner till både på AppStore och GooglePlay där resenärerna sedan kommer kunna hålla koll på sin bokning på ett smidigare sätt. Last Minute vill att deras kunder alltid ska känna sig både trygga och säkra och därför erbjuder de flera olika betalningsmetoder då en bokning görs. Om det skulle vara så att det dyker upp förhinder för resenären som gör att hen inte kan åka på sin resa går det i de allra flesta fall att skjuta upp en bokning eller helt och hållet ställa in den. Last Minute driver en kundtjänst som kan nås via e-post, direkt på mobilen eller via chatt inne på sajten.

Åsikter och omdömen om Last Minute
Har du bokat hotell, någon form av övernattning eller kanske en flygresa via Last Minute? Isåfall ska du inte tveka med att skriva en recension om företaget som du sedan publicerar här inne på ReviewsBird. Glöm inte att du här även kan läsa om andra företag inom semestrar och resor. Om vi alla hjälper till genom att skriva recensioner kommer vi öka allas chanser att oftare bli nöjd.