Beställning 10
Kundservice 8
Pris 8
Leverans 6

8

Sembo

Är du semestersugen? Har du en drömresemål som du fortfarande inte kunnat åka till? Att resa till ett annat land kan vara en utmaning. Allt är främmande! Men det du får av att åka bort är kanske lite mer vila, roliga upplevelser och kanske får du familjen komma lite mer närmare varandra. Men något som är väldigt viktigt innan man åker bort på en resa är bokningen. Ska man välja en paketresa eller ska man endast boka flyg och sedan ta det som det kommer i det stället man ska till? Det finns både fysiska researrangörer och researrangörer på nätet som kan hjälpa dig på vägen. Det som kan skilja dessa researrangörer med varandra är dels priset men också servicen som de erbjuder. Här på ReviewsBird kan du helt utan kostnad läsa om olika företag och deras recensioner för att öka just din möjlighet att bli nöjd med ditt val. Nedan kan du läsa mer information om researrangören Sembo och deras recensioner.

Om Sembo

Sembo startades 1987 i Helsingborg. Sembo är en researrangör som är verksam globalt. Deras affärsidé går ut på att förenkla deras kunders resande genom att erbjuda prisvärda resor över hela världen. Sembo har över 50 anställda och har deras kontor i Helsingborg, Frederikshavn, Palma, Malmö och Amsterdam. Du kan antingen ringa eller live-chatta med Sembo om du behöver komma i kontakt med dem.

Vad erbjuder Sembo?

Sembo erbjuder semesterboende, hotell, flyg, biluthyrning och färjebiljetter. Sembo arbetar även med deras hållbarhetsvision där de arbetar långsiktigt med hållbar resande. Detta betyder att de fokuserar på klimatsmart resa tillsammans med flygbolag, hotell, färjeoperatörer och andra samarbetspartner. De samarbetar även med hotell som har miljöcertifiering, Green Hotels. Detta betyder att dessa hotell minskar avfall, energi- samt vattenförbrukning. De tar även ansvar för sin personal, skydd av barn samt att de engagerar sig i lokalsamhället. På deras hemsida kan du få tips på olika hållbara städer. GDS-movement är den som utser hållbara städer.

Sembo erbjuder även resegaranti som ett skydd för resenärer när resan blir inställd eller avbruten. Du kan läsa mer om detta på deras hemsida vad resegarantin gäller. Behöver du komma i kontakt med Sembo kan du ringa dem under deras öppettider som finns på deras hemsida.

Din Feedback om Sembo!

Det finns en hel del information om vad Sembo står för och om vad de erbjuder på deras hemsida. Men det som egentligen spelar roll är din upplevelse. Din recension behövs! Därför vill vi gärna att du berättar om ditt omdöme och upplevelse till oss. Att skriva en recension på vår sida är helt utan kostnad och du kan ge andra möjligheten att bli nöjd. Du kan till exempel skriva om hur det var att boka en resa hos Sembo, under resan om du fick hjälp av dem, hur var hotellet som ni var på eller något annat som du gärna vill lyfta fram.

Nu när du är inne på vår sida kan du även få passa på att läsa om andra företag också och om deras recensioner.

Information

Kungsgatan 6
S-252 21 Helsingborg
Kungsgatan 6
Sverige
se-sembo@sembo.com
0108848050

C
Candido 1 år sedan
8
Sembo är verkligen en toppen resebyrå! Jag reserverade min hotellnatt och flygbiljett genom deras webbplats, vilket var ganska enkelt att använda och bokningen bekräftades omedelbart. De erb...

positiv kundupplevelse hos Sembo

Sembo är verkligen en toppen resebyrå! Jag reserverade min hotellnatt och flygbiljett genom deras webbplats, vilket var ganska enkelt att använda och bokningen bekräftades omedelbart. De erbjuder inte bara olika typer av boende som semesterhus eller lägenheter men också rimliga priser för sol- och badresor, weekendresor samt hållbara resor till snöiga bergsområden eller städer. Det finns mer än ett sätt att komma dit när du väljer Sembo - via luft, hav eller väg. Tack vare Sembo hade jag en mycket trevlig upplevelse när jag reste nyligen. Personalen var mycket hjälpsam och professionell med alla mina frågor om destinationen och transportalternativet; de gav mig även tips på platser att besöka under min vistelse. Efter min erfarenhet skulle jag starkt rekommendera Sembo till någon som vill ha en härlig resa utan huvudvärk från all planering

C
Candido 1 år sedan
10