Beställning 6
Kundservice 8
Pris 10
Leverans 8

8

Airtours

Vad härligt det är när man äntligen kan planera sin semesterresa! Speciellt om man har möjligheten att flyga utomlands! Men sedan börjar man tänka på alla saker man behöver fixa som hotell och bil och helt plötsligt, blir det för krångligt. Och vad ska man göra om man bara vill hitta en snabb lösning och komma loss några dagar? Airtours har kommit för att ge en lösning till dina frågor! Nu kan ni få boka allting ni behöver för att ha en bra semester på en och samma plats. För att läsa mer om Airtours och vad de har att erbjuda kan du läsa recensioner här på ReviewsBird

Vad är Airtours?

Airtours är en svensk researrangör som hjälper sina kunder att boka charterresor, flygresor, och paketresor. Företaget startades år 1998 och började egentligen som en resebyrå. De var återförsäljare av charterresor och flygbiljetter. I år 1999 fick företaget sina egna IATA-rättigheter från The International Air Transport Association och kunde då börja sälja sina egna biljetter. Företaget såg en stor potential inom resemarknaden och började fokusera på cityresor till storstäder.

Airtours är idag en av Sveriges största researrangörer och är det första företaget i den svenska marknaden att introducera charteridén för cityresor. Det finns över 130 000 personer som reser med Airtours varje år. I och med att företaget är en privatägd researrangör betyder det att de inte behöver anpassa sig till utländsk ägar- och vinstintressen och kan fokusera mer på sina kunder.

Vad erbjuder Airtours?

Airbus ger dig möjligheten att kunna beställa resor och hotell på längre sikt eller på sista minuten direkt på deras hemsida. Om du vill kan du även beställa din resa per telefon via deras kundservice. Företaget erbjuder en mängd olika sol- och badresor, samt stadsresor till flera populära städer i världen.

Du kommer att kunna välja att avgå från antingen Stockholm, Göteborg, eller Köpenhamn. Därifrån kan du hitta resor till populära turistställen som Gran Canaria, Dubai, Mallorca, Sri Lanka, Miama, Maldiverna, mer mera!

Du kan boka helgresor, resor på sista minuten, enskilda flygbiljetter, hotell, och även All Inclusive resepaket på Airtours. Oavsett vad du väljer, kommer du kunna hitta bra priser för flyg och boende på deras hemsida.

Airtours har även en Resegaranti för paketresorna och den garantin finns oavsett om resan bokades av en privatperson eller ett företag. Man kan enkelt skicka in ansökan om ersättning eller reklamation till Airtours och man har upp till 3 månader efter resedatumet att skicka in den.

Åsikter, tankar eller klagomål angående Airtours?

Airtours är en av de största researrangörer i Sverige och har väldigt många kunder som använder deras tjänster. Är du en Airtours kund? Om du har bokat dina resor via Airtours vill vi gärna höra hur resan gick för dig! Tycker du att man får det kvalitén som man har betalat för? Var det lätt för dig att boka det du behövde för att kunna fixa din semester? Lämna en recension här på ReviewsBird och låt oss höra hur din upplevelse var! Det skulle vara till stor hjälp till flera andra personer som vill veta mer om företaget!

O
Okey 1 år sedan
8
Jag har nyligen haft möjlighet att resa med Airtours och jag måste säga att jag är mycket nöjd med min erfarenhet. Det som stod ut mest för mig var kvaliteten på alla aspekterna av resan, fr...

En mysig Semester med Airtours in 2021

Jag har nyligen haft möjlighet att resa med Airtours och jag måste säga att jag är mycket nöjd med min erfarenhet. Det som stod ut mest för mig var kvaliteten på alla aspekterna av resan, från flygbiljetten till boendet. Resmålet var en solig charter destination och hotellet hade noggrant valts ut vilket gjorde det till en bekväm och säker plats att bo på. Bokningen gick smidigt, allt kunde göras på ett ställe - både biljetterna och hotellet. Jag behövde inte oroa mig över några detaljer eftersom allt redan var ordnat åt mig. Airtours prisvärda paketerbjudanden ger verkligen mer än vad du betalar för! De erbjuder toppkvalitet utan extra kostnader, vilket imponerade på mig., Air tours kommer definitivt vara mitt första val när det kommer till bokning av semesterresor i framtiden.

O
Okey 1 år sedan
6