Recensioner, upplevelser och omdömen i Sverige Skriv en recension

Läs recensioner, åsikter, erfarenheter och klagomål. Lämna din egen recension och betygsätt företaget du handlade från eller anlitade!

Alla recensioner (0)

• Inga recensioner än!

Vilka företag har du erfarenhet av? Bidra till en transparent marknad genom att lämna en recension och hjälp samtidigt företagen att förbättra sin tillförlitlighet.

Andra personer tittade också på

Startselect

En person i familjen fyller år, men vad ska man ge till en som redan har allting? Pengar kan man visserligen ge, men man är inte alltid så taggad på det eftersom det inte är så personligt. Då kan man istället ge bort ett presentkort, men ska man ge till en klädbutik? Till ett café? Till bio? Startselect är ett företag som valt att sälja presentkort till appar såsom: Spotify, Netflix, Playstation med mera.

Du har alltid möjligheten att gratis läsa recensioner här hos oss på Reviewsbid, inte bara om Startselect utan många företag.

Mer om Startselect
Startselect är ett företag skapat av gamers för gamers. De valde under 2009 att grunda och lansera Startselect och sedan starten har de på marknaden erbjudit digitala spel och presentkort. Trasiga CD-skivor, koder som inte fungerar och flera veckors väntan på spel som ändå inte kommer var något som Startselect ogillade starkt, och skapade därför ett sätt så att allting kan skötas online. Startselect är nummer elva på listan när det kommer till digitala spel och presentkort i Europa. Företagets säte ligger i Nederländerna men de arbetar med internationella team för att kunna erbjuda den bästa kundtjänsten det bara går.

Startselect är officiella försäljare av spel, spelkrediter och presentkort. Detta betyder att alla produkter som finns i sortimentet har fullt stöd av och support av utgivaren och distributören. Detta betyder att du som kund alltid kan vara säker att du får den äkta produkten, samt att varje krona du spenderar ges till utvecklaren, så att du inte behöver stöda något annat företag.

Det som Startselect erbjuder
Alla digitala produkter finns kategoriersade inne i nätbutiken, men om du redan vet vad du är ute efter kan du genast använda dig av sökfunktionen. Alla betalningar sker säkert med metoder som till exempel PayPal. Direkt efter att du genomfört ditt inköp kommer du att få din digitala kod direkt till inkorgen på e-posten, vilket betyder att den genast kan lösas in. Ibland kan det bli fel, det kan vara att du känner dig missnöjd eller att personen i fråga skulle vilja ha något annat. Du kan inom 14 dagar få dina pengar tillbaka förutsatt att koden inte använts. Startselect har redan svarat på de oftast ställda frågorna på sin sajt, men skulle du ännu undra över något driver de en kundtjänst som kan nås via mejl, WhatsApp eller på Facebook.

Åsikter, tankar eller klagomål angående Startselect
Om du beställt ett presentkort eller ett spel hos Startselect, kan du inte då berätta dina erfarenheter av företaget i en recension. Du kan berätta precis vad du vill oavsett om det är positivt eller negativt, eftersom det endast är ärliga recensioner som gör skillnad. Det är helt gratis att dela med sig via oss eftersom vi vill att så många ska få så härliga upplevelser det bara går.