Recensioner, upplevelser och omdömen i Sverige Skriv en recension

Läs recensioner, åsikter, erfarenheter och klagomål. Lämna din egen recension och betygsätt företaget du handlade från eller anlitade!

Alla recensioner (0)

• Inga recensioner än!

Vilka företag har du erfarenhet av? Bidra till en transparent marknad genom att lämna en recension och hjälp samtidigt företagen att förbättra sin tillförlitlighet.

Andra personer tittade också på

Spelbord

Det blir allt vanligare att man inte längre umgås på riktigt utan man kanske endast ringer och chattar med sina nära och kära. Om man bestämmer sig för att styra upp en fest och bjuda över folk, vad ska man egentligen hitta på? Varför inte köpa hem något som Spelbord erbjuder som man sedan kan använda för att umgås på festen. Du har möjligheten att gratis läsa recensioner här på ReviewsBird, även om andra nätbutiker än denna.

Information om Spelbord
Spelbord.se har sedan 2005 gjort sina kunder nöjda genom att erbjuda dem olika typer av spelbord online. De har ett sortiment som består av produkter i olika klasser, allt från hobby till världsklass. Spelbord driver endast sin verksamhet online men det betyder att de kan erbjuda lägre priser eftersom de inte behöver betala dyra lokalhyror. Förutom att företaget erbjuder produkter i riktigt bra kvalitet vill de göra det ännu lite enklare för kunden genom att publicera guider och monteringstips inne på sin sajt, så att kunden ska få en så bra upplevelse som möjligt.

Spelbord har ett nyhetsbrev som kunderna kan prenumerera på för dem som vill få information om erbjudanden till inkorgen på e-posten.

Vad erbjuder Spelbord sina kunder?
Air Hockey, Biljardbord, Bordtennis, Dart är några av de produktkategorierna som finns inne i företagets nätbutik men kunderna kan även använda sig av sökfunktionen. Alla priser som är synliga på sajten har färdigt momsen inkluderad så det är bara att lägga till valfria produkter i kundkorgen. Är det så att produkterna som beställs redan finns i lager skickas de inom 24 timmar, vilket betyder att den normala leveranstiden mellan 1 – 3 dagar för kunder som befinner sig i Sverige. Oberoende hur stor eller liten beställning som görs via hemsidan så kommer alltid fraktavgiften att vara den samma vilket är 59 kronor. Spelbord erbjuder öppet köp i 30 dagars tid så man kan få hem produkten och sedan i lugn och ro bestämma sig om man vill behålla den eller inte. På alla produkter ingår även två års garanti, men som med alla typer av garanti gäller det endast då det blivit något produktionsfel eller liknanden. Alltså inte slitage på grund av användning. Du har kanske en fråga angående en produkt eller så vill du göra en retur eller lämna in ett klagomål, för att göra det måste kundtjänsten kontaktas vilket kan göras via e-post eller på telefon.

Omdömen och åsikter om Spelbord
Har du någon erfarenhet av Spelbord eller deras produkter? Om du precis svarade ”ja” ska du inte tveka med att skriva en fritt formulerad recension som du sedan publicerar här inne hos oss. Du kan berätta om produkterna är prisvärda, om de står upp till den kvalitet som de borde och om du tror att du kommer handla hos dem igen eller inte. Det är alltid gratis att dela med sig via oss.